Przejdź do głównej zawartości

Trądzik jak to z nim??? 1

Trądzik każdy myśli że trądzik to duże czerwone krosty błąd trądzik to tak naprawde każda krosta a nawet zaskórniki. Prawie każdy z nas doznał tego w życiu najczęściej w okresie dojrzewania. Na początku nie przeszkadzało wam to jednak że po pewnym czasie został on wielkim kompleksem. 
Ja radziłam sobie z trądzikiem na wszelki sposoby robiłam to od początku pojawienia się go na mojej twarzy. Używałam do tego maści benzakne  działo przyznam , po roku skuteczności i działania tej maści jednakże tym razem się nie udało ponieważ moja twarz dostała nagle uczulenia po przejściu przez to musiałam radzić sobie inaczej. Uwaga moja twarz całą smarowałam pastą do zębów tonikiem i białym mydłem oraz maseczką błotną bardzo pomagało. Po pewnym czasie pomijając malowanie się różnymi typu kosmetykami o których opowiem wam w następnych postach, zaczełam stosować diete po 1 nie jadłam wogóle słodyczy starałam się jeść jak najwięcej warzyw mało tłuszczu pomiędzy tym stosowałam ,,czarne maseczki,,. Do teraz moja skóra ma się całkiem dobrze i owiele lepiej na bieżąco będę was informować jak u mnie i jak się czuje na diecie  i jak tam moja twarz.

                                                                                                              Jolix :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tumberl Girl

Chyba każdy z nas wie kto to tumberl girl to dziewczyny które upodobniają się do kogoś kim na prawde nie są czyli spodnie z dziurami, super stary (o których opowiem w następnym poście) i tu nie chodzi tylko o to, że chcecie się tak ubierać ale  musicie oczywiście macie też wtedy iphona i na każdy nawet najmiejszy posiłek chodzicie do starbuksa. Jeżeli podoba wam się ten styl oczywiście noście co chcecie bo po to w końcu są te ciuch :) I nie zwracajcie uwagi na czyjeś uwag. Tak jak już wcześniej powiedziałam dla mnie Tumberl Girl to nie jest styl ubierania ale zachowanie                                                                                                             Jolix :) Fot. Strona prywatna
Bluzki które wychodzą już z mody jednakże pozostawiają po sobie ślady mianowicie bluzki z odkrytm tyłem modne w ostatnich sezonach. Bluzki te mają różne style wiązania i miejsca np. są wiązane u góry, z tyłu lub na dole naszej bluzki. Doskonale pasują one do szortów i jensów najlepiej jeśli bluzka jest jednolitego koloru.                                                                                                                 Jolix :)